Aqiqah anak ku, dan anak saudara ku.

By Thursday, February 10, 2011 ,

Back to 3 yrs ago. This sheep was taken for Hannah's Aqiqah ceremony. Poor Umair, we don't have any picture of your goat. Atok cakap, dah sembelih kat tempat lain. Mama bagi nama pada atok saje.
This is my lovely sis num 2. She still single at this time. Masa nih, hari kenduri aqiqah Hannah. Very hardworking one..sampai sekarang pun! Thank you Ayom Hahaha...sorry bcoz I put this pic for this entry. I just wondering, whether I can spot any different from the above picture and this one. See?. You still same...except that, this picture looks a bit hmmm...miserable?hahaha..but yet, your humor-type person is still there. Well, just look at this picture.. Mu'az must be a happy baby for having you as his ummi!.

Wow!!! Masa nih kami masih bertiga. Baju yang kami pakai ni adalah baju pertunangan kami. It can fix me perfectly. And now?..I don't have a gut to try it. My husband?..tetap mantain macam gambar ni. Tak percaya? just scroll down..

Ha?..I told you...he still maintain. Myself pulak? tak slim macam dulu. Rambut Hannah masa belum cukur mmg lurus. After botak?... sila lihat gambar di atas.

Si kecil ni lah, orang yang diraikan. Khaleef Umair = Wakil yang bijaksana. Semoga Umair menjadi khalifah ALLAH yang bijak yer sayang.

Akhirnya, kami berempat. Syukur ya ALLAH, atas anugerah mu yang tidak terhingga. Semoga anak2 mama dan papa membesar dengan sihat dan berjaya dunia serta akhirat. Semoga juga, aqiqah yang telah kami lakukan dapat memberi manfaat bila di akhirat kelak.

ps : Ayom, thank you sebab recommend cradle yg cantik nih. Cameraman sekali. Tak sabar nak tgk hasil nya nanti!




You Might Also Like

1 comments

  1. hahaha...buruk betui gambo nyong..haha..kaen batik, baju..tdg? ijau!!

    ReplyDelete