Bila anak bujang melaram

By Saturday, January 19, 2013 , ,

Assalammualaikum! Rase cepat betul masa berlalu. Uwais dah nak 8 bulan. Makan pun dah 3 kali sehari dan masih menyusu badan lagi. Semenjak masuk musim sejuk ni, kulit Uwais jadi kering dan mengakibatkan kegatalan atau lebih dikenali sebagai 'eczema'. Macam2 dah sapu..hopefully, lepas ni hilanglah kegatalan nyer tuh. So,my husband snap this picture in last weekend when he refused to sit in his walker. Serious, muka innocent like.. ' dude.....what's happening now?' ....hahaha...

Umair pun tak mo kalah. Owh..he really loves imitate us now. Repeat what we said, imitate what we did. Sometimes it was too funny when he put my shawl or Hannah's hijab and claimed himself as 'cantik'. Tak caya?.. tengok gamba kat bwh ni...handbag kesayanganku jadi pertaruhan gara2 dok tgk mama melaram ambil gambar dengan handbag. Hahaha...
PS : hari ni..snow turun dengan lebat dan sangat yeayyy!!! jakun kami semua ni...gi main snow kat luar and Hannah siap ambil snow tuh buat ais kepal.Sampai rumah semua kebulur.Hehehe...

You Might Also Like

3 comments

  1. adorablenya anak bujangs korang ni!!! sangat meriah!! bestnya babe..

    ReplyDelete
  2. ZED: oui, merci pour votre kind words..hihihihi..cepat! kasi Adriana adik..pastuh pengsan sebab kena jadi pengadil atau juri yg bijaksana..gaduh sokmo..haha

    ReplyDelete
  3. hensem umair n uwais...

    kebulur smpai menggigil ek

    ReplyDelete