Let's have a FUN at KidZania GO! @ Quill City Mall Kuala Lumpur.

By Wednesday, March 14, 2018 , ,

Assalammualaikum w.b.t

Hai semua!


Tinggal beberapa hari sahaja lagi anak-anak kita akan mula bercuti sekolah selama seminggu. Korang semua dah ada plan ke nak bercuti di mana?

Kalau ada parents yang merancang untuk ambil cuti bekerja hanya 1-2 hari sahaja. Apa kata bawa anak-anak ke Quill City Mall Kuala Lumpur dari 19-25 Mac 2018. Nak tau kenapa?

Sebabnya, KidZania GO! akan berada di sana sepanjang  tarikh tersebut. Ada banyak aktiviti yang mampu memberi KESERONOKAN buat anak-anak kita sepanjang sehari di sana.

Lapan ( 8) aktiviti yang boleh dicuba oleh anak-anak kita adalah seperti ; Sharp Air Quality Control, Scott's Research Lab, Mc Donald's Fitness Centre,Magic Studio, TV Studio, Volvo- Stop, look and wave, Court house and a Recycling centre.
 
Event: KidZania GO! @ Quill City Mall Kuala Lumpur
Date: 19th – 25th March 2018
Time: 10.00am – 9.30pm Daily

Jadi, bagaimanakah caranya untuk anak-anak kita berpeluang menyertai aktiviti yang menyeronokkan ini?

Caranya mudah sahaja. 

Tebus tiket KidZania GO! secara percuma dengan berbelanja sebanyak RM38 di dalam satu resit. Dengan syarat, anda perlu membeli belah di mana-mana outlet yang terdapat di dalam Quill City Mall Kuala Lumpur.  

Kemudian, bawa resit tersebut ke Main Atrium  di  aras Ground Floor ( KidZania GO! akan berada di sini).

Jadi..tunggu apa lagi? boleh lah semua study dari sekarang apa outlet yang ada kat dalam Quill City Mall tuh. Ini link pelbagai outlet yang ada untuk sesiapa yang nak tengok dulu nak beli apa. Kena lah rancang dulu kan?


Last but not least,

"Let's  FUN conquer our children at KidZania GO! @ Quill City Mall Kuala Lumpur"



You Might Also Like

2 comments

Terima kasih di atas segala komen dan sokongan.