I got new sandals!!!

By Saturday, September 04, 2010

Hai semua,
Semalam, mama belikan Hannah sandal baru sebab sandal lama dah sempit. Kaki Hannah dah melebar dan memanjang. So, Hannah pakai kasut princess kalau nak kelaur rumah. Nak ke gerai2 biasa pon Hannah pakai yang itu jugak. Sayang la kan. Sebab mama ckp, kasut mcm tuh nak buat jalan2 raya, pegi kenduri ke, majlis2 keramaian yang lain.

Hannah suka sandal yang mama belikan itu sebab selesa sgt and yang paling penting, ader gambar kartun. Hehehehe. Hannah peminat mickey mouse tau!. Walaupun, gambar tu bukanlah gambat mickey, tapi ader iras2 kot. Hehehe. Ok, jom kita tgk sandal baru Hannah tuh..


Boleh lah Hannah main kejar2 dengan Ayoh Su, Mak Lang Dayyini and Mak Su Irdina masa balik kampung raya nanti. Takpun, kejar ayam2 Tok Ayoh. Heee...tak sabar la.


You Might Also Like

0 comments