Sambutan hari lahir yang ke-39

By Sunday, April 12, 2020 ,


Assaammualaikum w.b.t

Syukur ya Allah, kerana diberikan lagi nafas dan ketika ini saya masih bernyawa di bumi ini. Sudah 39 tahun hidup dan saya berdoa agar ALLAH ampunkan dosa-dosa saya serta mengharapkan sisa kehidupan yang ada ini digunakan untuk melakukan amal kebaikan.

Memandangkan kita sekarang masih berada dalam tempoh PKP kerana negara dan satu dunia dilanda wabak Covid-19, maka sambutan hanyalah dibuat di dalam rumah dan tiada penjarakan sosial diamalkan. 😂

Kek saya buat belian secara online di My Own Bakes Cafe, Bandar Kinrara. Memandangkan hari ini hari lahir saya dan kami juga salah seorang pelanggan yang setia. Jadi, mereka telah menghadiahkan saya sepotong kek percuma. Yeayyyy~~~

Jazakallahukhairankathira My Own Bakes Cafe. Semoga dimurahkan rezeki. Sesiapa yang berminat untuk menghubungi My Own Bakes Cafe, Bandar Kinrara, Puchong, boleh menghubungi nombor telefon mereka : +60 13-236 5998.

Masa mereka beroperasi sepanjang tempoh PKP ini adalah dari pukul 11:00am sehingga 7:00pm. Pembelian boleh dilakukan melalui WhatsApp.



Kalau dalam rumah, uniform kain pelekat pun boleh la yer?

Sedap-sedap keknya tapi agak manis juga. So, cukuplah rasa sikit-sikit. Yang tak habis tuh kita masukkan dalam peti ais.

1) Pandan Burnt Cheese cake
2) Carrot cake
3) Red Velvet cake
4) German chocolate cake
5) Death by chocolate cake ( Free )

That's All and Thank you for reading

You Might Also Like

1 comments

Terima kasih di atas segala komen dan sokongan.